1 Şubat 2013 Cuma

Yakında: The Virus

Uhm Ki Joon'un yeni dizisi The Virus bu cumartesi yayına girecek. Elimde bitmeyi bekleyen bir sürü dizi bulunurken yeni bir diziye başlamak benim için ne kadar hayırlı bilmiyorum ama zamanda yolculuk kadar sevdiğim bir şey varsa o da ölümcül bir virüs kaynaklı bir kıyametin ardından geçen hikayelerdir. (Resident Evil oyunlarına ruhunu satmış bir insanım ben...) Gerçi The Virus, ölümcül bir virüsün yayılıp insanlığı yok etmesine günler kala onu durdurmaya çalışan özel bir ekibin hikayesini anlatıyor. Ama bence yeterince yakın! Ölümcül virüsleri severim. Dizide diğer dikkat çeken oyuncular Uhm Ki Joon'un karakteri Lee Myung Hyun'un yanındaki zeki iş arkadaşlarını oynayan Lee So Jung ve Lee Ki Woo, takımın hayatını Myung Hyun'a borçlu olan tecrübeli bir üyesini oynayan Jo Hee Bong, hacker rolünde izleyeceğimiz Wonder Girls'ten Yubin ve grubun en küçüğü rolündeki Park Min Woo.

Umarım hayal ettiğim kadar eğlenceli ve güzel olur dizi. Kore dizilerinde gerçekten Joss Whedon dizilerindeki gibi ekipler olmasını çok istiyorum. Herkesin ilginç karakterleri olan, arkaplanda kalmayan karakterler. The Virus çıkana kadar buradaki ekibin aynen öyle olduğunu hayal edeceğim! Belki hayallerim gerçek olur!
On bölümlük ve haftada bir yayınlanacak olan The Virus'un 1 Mart'taki ilk bölümünü kaçırmayın! ^^
Aşağıdan da fragmanı izleyebilirsiniz:



Dört gözle bekliyorum!

1 yorum: