15 Şubat 2013 Cuma

Video Blog - Queen In Hyun's Man



Blog için bir video blog oluşturmak bir süredir aklımda olan bir fikirdi. Şimdi tatil için eve döndüm ve en yakın arkadaşlarım Tuğçe ve Damla'yı kollarından tuttuğum gibi kamera karşısına geçirdim. Bu videoyu elde etmek için aynı şeyleri altı-yedi kere çekmek zorunda kalmış olabiliriz, haha. :D Acemiliğimize verin. HD izlerseniz seviniriz bir de. :D

İlk video blogumuzun konusu olarak üçümüzün çok severek izlediği Queen In Hyun's Man'i seçtik.  İlerde video bloglarına devam etmeyi düşünüyorum. Tuğçe ve Damla her zaman benimle olmayabilir ama evimde olduğum zamanlarda onlar da mutlaka olacaklar. Umarım devam ettirebilirim ve umarız beğenirsiniz! ^^

14 yorum:

  1. Çok eğlenceli olmuş. Değişik ve hoş aynı zamanda. Elinize sağlık. ^^

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler! ^^ Böyle başka video bloglar da yapmak istiyoruz. Biraz zahmetli olsa da yaparken çok eğlendik. :D Çok çok teşekkür ederim. ^^ Bu arada Kore seven arkadaşlarınla falan da paylaşabilirsen çok sevinirim. Ben pek bu reklam işini beceremiyorum zuhahaha. :D Bunun biraz interaktif, herkesle paylaşabildiğimiz bir şey olmasını istiyorum. Yeni Kore severlerle tanışmak için aracı olmasını falan. Kore'yi bu kadar sevmeme rağmen, adam gibi kimseyi tanımıyorum. Komik bir durum. :D :D Tekrar teşekkür ederim! ^^

    YanıtlaSil
  3. Bayıldııımm, çok şekersiniz! ^.^

    YanıtlaSil
  4. Çok çok çok teşekkürler. :D Çok mutlu oldum. :D

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendiiim ^^ Çok şeker bulduğum ilk video sizin ki olmuş canım :D devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Beğenmene çok sevindim! Çok teşekkür ederim. ^^

    YanıtlaSil
  7. Benimde öyle pek tanıdığım fan yok. Aynı komik durum bende de var yani :D Ama blogumda paylaşırım. Ne kadar kişi uğrar bilemem tabi. Yine de benim de nacizene katkım bu olur. :))

    YanıtlaSil
  8. Öpüşme sahneleri çığlığına bayıldıım yaaa:DD
    Ne güzel hazırlamışsınız cidden uğraştığınız da belli olmuş samimiyetiniz de aynı derece çok çok çok sevdim ben videoyu da diziyi de.başka yaparsanız keyifle izleyeceğimden eminim ben emeğinize sağlıık:DD

    YanıtlaSil
  9. Çok çok teşekkür ederim! :D Yorumlar cidden çok mutlu ediyor bizi. ^^

    YanıtlaSil
  10. emeğinize sağlık canım çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim kızlar çok komik ve güzel olmuş. Kore filmlerini severim tabi aşk filmlerini pek sevmesem de yani romantik filmlere biraz kıtım. :) Bu diziyi merak ettim doğrusu ama öncelikle çooOOook güzel bir video yapmışsınız. :)))))

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederiz! :D Kore dizileri/filmleri neyse ki çok geniş kapsamlılar ve aşk temalı olanları sevmese bile insanlar izleyecek bir şeyler bulabiliyorlar. Yine de boş bir vaktinde Queen In Hyun's Man'e bakabilirsin. Aşk konusunun yanısıra aksiyon öğeleri de bulunmakta. Biraz ucundan da saray entrikaları. :D Oldukça keyifli bir dizi.

    YanıtlaSil
  13. Ben bunu çooook sevdim yaa eline sağlık devamını bekliyoruz :)) Bu arada blogunu yeni keşfettim uzun süredir burdaymışsın ama görmem zaman aldı kusura bakma :))

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim! ^^ Blogu açalı neredeyse bir yıl oldu ama bir süre aktif olamadım. O nedenle gözüne çarpmamış olabilir. Olsun, yine de şimdi burada olduğun için teşekkürler! :D :D

    YanıtlaSil