6 Şubat 2013 Çarşamba

Gelişigüzel Notlar - 2

Bu seferki Gelişigüzel Notlar'da Flower Boy Next Door'un 9 ve 10 ağırlıklı olmak üzere en son yayınlanan bölümlerinden, Queen In Hyun's Man'den ve biraz da Yuna'nın Kore Günlüğü'nde olabilecek gelecek projelerden bahsediyorum. Spoilerlara dikkat!

 Hemen aradan çıkarayım, Flower Boy Next Door'un son iki bölümü en sevdiğim bölümler arasında değil... Enrique ve Jin Rak'ın atışıp durmaları ne yazık ki benim pek ilgimi çeken bir konu olmadı. Sonuçta Enrique, oldukça düşünceli ve insanların kararlarına saygılı olduğunu kanıtlamış bir karakter. İkisinin Dok Mi için tartışmasının bir önemi olmadığının ve karar verecek olanın Dok Mi olduğunun farkında olması lazımdı. Jin Rak'ın daha önce de Dok Mi'yi sahiplenmeye ve onun adına kararlar vermeye kalkıştığına şahit olduk, bu nedenle onun tepkileri bana saçma gelmedi. Çünkü karakterinde var. Ancak Enrique öyle bir karakter değil, bu nedenle de öyle davranması tuhaftı. Ama oturup düşündüğümde neden öyle davrandığını anlamaya başladım. Enrique, toplum tarafından devamlı eleştirilen, hakaret edilen bir karakter. Ne kadar dışa dönük görünürse görünsün, aslında yalnızlığını saklamak için bir korunma mekanizması bu. Kore'de Enrique'nin tanıştığı ve güvendiği insanlardan birisi Jin Rak. Jin Rak'ın ona yalan söylediğini öğrenince Enrique'nin ihanete uğramış hissetmesi çok normal. Toplumun ona neler dediğini umursamasa da umursadığı ve sevdiği insanların onun için düşünceleri Enrique için çok önemli ve Jin Rak'ın onu bir çizgi romanda kötü biri gösterdiğini öğreniyor. Aynı anda Enrique, Dok Mi'ye olan duygularını yavaş yavaş keşfetmekte. Henüz ona aşık olduğunun tamamen farkında değil ve ihanet duygusu ile kafa karışıklığı bir araya gelerek, ondan beklenmeyecek davranışlar sergilemesine neden oluyor. Yine de umarım bu tartışmalar haftaya olan bölümlere taşınmaz... Dok Mi'nin hayatında ihtiyacı olan son şey bir aşk üçgeni...

 Enrique ve Jin Rak, Dok Mi için tartışadursun, yeni bir aşk ortaya çıkmaya başladı en son iki bölümde. Tamamen birbirleri için yaratılmış bu ikili. Telefonda aynı şey için alarm kurduklarını öğrendikleri andaki bakışmaları mükemmeldi. Bu ikili beni inanılmaz güldürüyor. Özellikle editör kadın. "Dokunma bana! Dokunma bana!" diye tüm kulüpte terör estirmesi mükemmel. Genel olarak terör estirmesi mükemmel zaten. Hep böyle kal!

Bu arada gelecek haftanın fragmanındaki öpüşmeyi görüp de çılgına dönmeyen var mı?! Eğer gidip de o sahneyi 12. bölümün sonuna koyarlarsa bilgisayarımı camdan aşağı fırlatabilirim!

Gelelim Queen In Hyun's Man'e! Nasıl olup da bu kadar geç izledim bu diziyi ben! (Bu cümle hayatımda en çok söylediğim cümle oldu sanki...) Zaman yolculuğuna hasta birisi olarak bu diziye aşık olmamak elimde değildi. Gerçi Kore dizilerinde zaman yolculuğu temasını genelde pek iyi işleyemiyorlar ne yazık ki. Ya da ben  sageuk sevmiyorum. Ya da her ikisi. Her neyse, bu dizi sageuk fobimi ortadan tamamen kaldırmadıysa da biraz olsun ısınmamı sağladı. Ayrıca inanılmaz sevimli ve güzel ve eğlenceli ve zekice! Ana karakterlerin ikisine de sarılmak ve onlar mutlu olsun diye elimden geleni yapmak istedim. Ayrıca karakterlerin açık açık bir şeyleri birbirleriyle konuşmaları, başta birbirlerinden nefret etmeden direkt normal bir şekilde aşık olmaları, Boong Do'nun zekası ve Hee Jin'in kendi ayakları üstünde durabilen karakteri... Ah aşk oldum ben bu diziye! Gerçekten!

Amaaaa... Fazla bir şey yazmak istemiyorum şu anda. :D Aslında istiyorum da, öhöm. En yakın arkadaşlarımızla kafamızda bu blog için bir projemiz var. Hayata geçiremeyiz diye korktuğumdan ayrıntıya girmek istemiyorum ama eğer gerçekleştirebilirsek çok eğlenceli olacak gibi duruyor. O zaman Queen In Hyun's Man hakkında da daha fazla bilgi edinebilir ve diziyi izlemek isteyip istemediğinize kendiniz karar verebilirsiniz! Kendinize iyi bakın! ^^

6 yorum:

  1. Bende bu son iki bölümü beğenmedim. En beğendiğim sahneler Jin Rak ve Enrique arasındaki Enrique'nin "Hyung!" diye başlaması sonrasında oluşan cici muhabbetti. :( Jin Rak verdiği flash da her şeyi açıklamış mı onu anlamadım? Dok Mi niye birden Jin Rak'a karşı açılmaya konuşmaya bir yerlere davet etmeye başladı onu anlayamadım gerçi. Belki de Enrique'ye olan aşkını bastırma yöntemidir. :D Editör favorim ya çok eğlenceli. Bu ikisi tam tencere kapak iyi oldu. Bir de Watanabe'ye eli yüzü düzgün birini bulalım tamamdır :D

    YanıtlaSil
  2. Dok Mi'nin Jin Rak'ı davet etmesinin nedeni bence onunla ilgilenmediğini ona nazik bir şekilde söylemeyi planlaması. Gelecek bölümün fragmanında öyle gibi görünüyor. Galeride "Artık görüşmeyelim," tarzı bir şey söylüyor.
    Dramabeans'de okuduğuma göre flashta Jin Rak'ın Zombie Soccer'ı çalmadığını kanıtlayan bir defterin resmi varmış. Dramabeans genelde en iyi çevirileri ve yorumları yapıyor, o nedenle onların yazdığına güveniyorum.
    Kesinlikle Watanabe'ye de birini bulmak lazım. O kadar sevimli ve aynı zamanda iyi aşçıyken çok zor olmasa gerek. :P

    YanıtlaSil
  3. Çok ince düşünceli kız ya beklerim öyle bir şey :D Jin Rak'ın tarafındaydım ama şimdi ortada kaldım. Gönlüm ikisinden de yana seçemiyorum :D Hım o zaman Enrique sadece ona kandırdığı için kızgın. :/ Aynen :D

    YanıtlaSil
  4. Ben Enrique'yi tercih ediyorum. Jin Rak'ı seviyorum. Dok Mi'yi gerçekten seviyor ve onu olduğu gibi kabul ediyor. Ama Dok Mi, sorunları olan birisi. Onun iyileşmesi ve dış dünyaya adım atabilmesi lazım. Jin Rak'ın tutumuyla bu mümkün değil. Hem Jin Rak, Dok Mi'yi tam olarak tanımıyor. Daha çok kafasında bir insan oluşturmuş ve ona aşık olmuş. Gerçek Dok Mi'yi yeni yeni görmeye başladı. Ama Enrique en başından beri Dok Mi'nin gerçek karakterini biliyor ve ona aşık oldu. :D Tabii olay Dok Mi'nin seçiminde bitiyor ve onuncu bölümün başında onu kurtaranın Enrique olduğunu hayal etmesinden onun kalbinin nerede olduğunu anlayabiliriz. :D

    YanıtlaSil
  5. ben de enrique taraftarıyım ve o öpüşmeyi bu kadar çok beklettiklerine göre bu gidişle kesin 12.bölümün sonuna koyarlar olan bizim bilgisayarlara olur:) evet biraz fazla geç izlemişsin Queen In Hyun's Man'i de çok Boong Do'nun planları fazla zekice:)

    YanıtlaSil
  6. Evet ya. 12. bölümün sonuna koyarlarsa öbür hafta nasıl geçer, ben 13. bölümü nasıl getiririm hiç bilmiyorum. :D
    Boong Do gerçekten çok zeki! Her Kore dizisinin onun gibi bir karaktere ihtiyacı var. Böylelikle karakterlerin yaptıkları salaklıklar yüzünden kafamızı duvarlara vurmayız. :D

    YanıtlaSil