14 Şubat 2013 Perşembe

Yakında: Nine: Nine Time Travels

Flower Boy Next Door'un son iki haftasına girmişken, tvN ondan sonra yayınlanacak olan dramanın reklamlarını yapmaya başladı. Dramanın adı Nine: Nine Time Travels. Başrollerinde Lee Jin Wook ve Jo Yoon Hee'yi izleyeceğiz.
Henüz dizi hakkında çok fazla bilgi yok ama dokuz kere yirmi yıl geçmişe gitme hakkına sahip olan bir haber spikerinin, bir suçu çözmeye çalışmasını izleyeceğiz. Fragmanlarından anladığım kadarıyla aşık olduğu kadınla ilgili bir suç olabilir bu.



Fragmanlarda geçen cümleler şöyle:

O zaman... elini bırakmamalıydım.
O zaman... telefonu açmalıydım.
O zaman... o mesajı görmemeliydim.
O zaman... elini tutmalıydım.
Geriye dönme şansım olsaydı...

Dramabeans'in İngilizce çevirisinden çevrilmiştir. 

Nine'ın güzel yanlarından birisi de Queen In Hyun's Man'i yapan ekipten çıkıyor olması. Queen In Hyun's Man'in yönetmeni Kim Byung Soo'ya hasta olmuştum ve bu dizinin yönetmeninin de o olması çok mutluluk verci. Ayrıca: zaman yolculuğu! Dört gözle bekliyorum.

6 yorum:

  1. Yoon Hee'nin saçlar felaket :(( İlgi çekici bir dizi. TvN çok sayıda güzel yapıma imza atıyor merak etmedim değil. Ama çok güzel bir şey olmayacak diyor içimden bir ses :D

    YanıtlaSil
  2. Sorma ya. Çok mu aramışlar o saç modelini? İlk gördüğüm andan beri acı çekiyorum. :D
    Ben ümitliyim ya. :D Korku var biraz tabii ama olumlu bakmaya çalışıyorum. :D

    YanıtlaSil
  3. umarım dediğiniz gibidir,bekleyip görelim:)

    YanıtlaSil
  4. Hehe evet. Flower Boy Next Door biteceği için üzülsem de hemen sonrasında ilginç bir şeyler geliyor. Hadi bakalım. :D

    YanıtlaSil
  5. Üzerinde baya düşünülmüş belli. :D Umudum ilerleyen bölümlerde uzar falana artık. :D İnşallah dediğin gibi olur. :D

    YanıtlaSil
  6. Hahaha. :D Şapka, bere takıp sansürleseler bari. :P

    YanıtlaSil