8 Şubat 2013 Cuma

2013 İstanbul-GyeongJu Dünya Kültür Expo’su Hakkında

Pek çoğunuzun bildiği üzere bu Eylül'de Kore ile ilgili bir fuar olacak ve bu fuar kapsamında Music Bank çekimleri de olacak ülkemizde. Bu tabii ki bizim için devasa bir olay ve çok büyük ihtimalle sevdiğimiz grupları görme şansımız olacak!
Super Junior, SHINee veya KARA'dan herhangi birini görsem, hoş hangi grup olursa olsun herhangi birini görsem, mutluluktan oracıkta ölürüm herhalde!
Yine de biraz burukluk var içimde. Bu yüzden kendimi nankör gibi hissetsem de önümüze böyle bir fırsat gelmişken Lee Juck'ın gelmesini isterdim... Lee Juck benim dünyada en sevdiğim müzisyen ve onun konseri için ruhumu satmaya hazırım... Ancak kendisi "idol" dediğimiz gruba girmediğinden dolayı Music Bank'e çıkmıyor bildiğim kadarıyla. Ama yine de içimde ufak bir umut var. Sonuçta bu bir kültür exposu. Music Bank'e gelmese bile, yine de gelir belki! Olmaz mı ki? Sorsam mı ki Twitter'dan? Exponun ayrıntılarını bilsem sorabilirdim aslında... "Türkiye'deki tek hayranın benim. Yine de gelir misin?" Hahaha. Neyse. Seviyorum ben onu.

4 yorum:

  1. tek mi milyon kadar hayranı var onun biri de benim meselaa

    YanıtlaSil
  2. Aman Allah'ım! Türkiye'de benden başka Lee Juck seven bir insan! BU BİR RÜYA MI YOKSA?! EN YAKIN ARKADAŞIM OLUR MUSUN? :D

    YanıtlaSil
  3. Ay evet! Onlar da gelsin! :D Hatta biz de K-indie festivali yapalım. Tüm indie müzisyenleri toplayalım. Nell, Nine, 10cm, Lee Juck, Kim Dong Ryul, Jang Gi Ha and the Faces. Mis. :D

    YanıtlaSil