8 Ocak 2015 Perşembe

Tanıtım ~ "Healer"


Nereden çıktın sen Healer?

Fragmanını ilk gördüğümde Mirror's Edge oyununun konseptinin tamamen alındığını fark edip biraz huzursuz olmuştum. Gerçekten çok güzel bir konsept olmasına rağmen bu kadar bariz bir "esinlenme" söz konusu olunca en azından oyuna ufak bir teşekkür edilmesi gerekliydi bence. Bu yüzden diziyi hem merak etmiş (Mirror's Edge'i gerçekten çok severek oynamıştım) hem de güzel olup olmayacağından emin olamamıştım.

Ancak dizi başladıktan sonra hiçbir şüphem kalmadı. Healer tam anlamıyla harikulade. Aksiyon, romantizm ve komedi dengesi çok iyi sağlanmış. Uzun zamandır hiçbir Kore dizisi bu kadar kalbimi attırmamış, bu kadar ekran başında kıkırdamama ve mutlu olmama neden olmamıştı. Kore dizileri hakkında sevdiğim her şeyi yeniden bana hatırlattı Healer.


Healer'ın konusu kısaca şöyle:
Jung Hoo (Ji Chang Wook) isimli ana karakterimiz "gece kuryesi" ismini taşıyan bir meslek sahibidir. Bu kuryeler, özel olarak eğitilmiş, dövüş konusunda yetenekli ve çatıdan çatıya atlayabilmek gibi uçuk becerileri olan insanlar. (*öhö* Mirror's Edge *öhö* Cidden, dizinin ana müziği bile Mirror's Edge'in ana müziğine benziyor. Neyse.) Jung Hoo'nun takma adı Healer ve gece kuryeleri arasında dünyanın en iyisi. Kimse onun neye benzediğini bilmiyor ve aynı şekilde o da kurye işlerini hiçbir soru sormadan, kim için çalıştığını bile öğrenmeden hallediyor. Karşılıklı bir gizlilik söz konusu yani. 
Jung Hoo'nun tek hayali kendisine bir ada satın almak ve orada yalnız yaşamak. Tek irtibatı olan insanlar "Ahjumma" diye seslendiği hacker patronu ve getir götür işlerini yaptırttığı yardımcısı Dae Young. 
Jung Hoo'nun aldığı görevlerden biri de Chae Young Shin (Park Min Young) isimli bir kızın DNA örneğini almak. Young Shin, evlatlık verilmiş, sevecen bir babayla yaşayan ve sınavlarında çok başarılı olmayıp ortalama bir üniversiteden mezun olmuş olsa da bir gün dünyaca ünlü bir muhabir olma hayali kuran bir kız. Bunun için yılmadan savaşmaya kararlı. 
Kim Moon Ho (Yoo Ji Tae) ise Young Shin'in hayran olduğu Kore'nin en ünlü muhabiri. Jung Hoo'yu, Young Shin'in DNA örneğini alması için tutan kişi de Moon Ho'dan başkası değil. 
Bu üç karakterin haberdar olmadıkları ortak bir geçmişi var ve büyüklerin yaptığı hataları çözmek, kendilerini tanımak ve bir fark yaratmak işi onlara düşüyor. 

Diziyi özetlemek gerçekten çok zor. Geniş bir karakter yelpazesi var ve hepsinin geçmişi, anlatacak bir hikayesi var. Bu yüzden sadece bu kısa tanıtım diziyi hakkıyla açıklamaya yetmiyor. Ancak size şunu söyleyebilirim ki dizi hakkında en ufak bir şüpheniz varsa, hepsini bir yana bırakın ve diziyi izlemeye koyulun. Jung Hoo siz daha ne olduğunu anlamadan kalbinizi çalacak ve Young Shin'i de bağrınıza basacaksınız. Bir sonraki bölümü beklerken saç baş yolmamaya çalışmak da cabası.

O yüzden hiç tereddüt etmeyin ve en yakın Kore dizisi izleme kaynağınıza gidip ilk bölüme gömülün.

4 yorum:

  1. İnternette hep görüyorum ama başlamak konusunda kararsızım. Zaman konusunda sıkıntım var. Yani bi dizi izliyorsam vaktimi aldığına değmesi gerekiyor. Bilemedim şimdi..

    YanıtlaSil
  2. Tam olarak zevkini bilemeden %500 öneririm diyemem. :D Ancak son bir senedir bu kadar keyifle izlediğim bir Kore dizisi olmadı. Başta bazı ilişkileri anlamak zorluk yaratsa da, ilk iki bölümden sonra rayına tamamen oturuyor. Bir de dizi henüz devam etmekte. :D İlk yarısına gerçekten bayılsam da ikinci yarısında ne olacağı belli değil. Eğer zaman konusunda gerçekten sıkıntın varsa belki bitene kadar bekleyebilirsin. Hala yorumlar pozitifse o zaman başlayabilirsin. Ama ben gerçekten çok keyif alıyorum. Park Min Young'u çok özlemişim ve Ji Chang Wook'u da ilk defa izliyorum ama şimdiden favori oyuncularım arasına girdi. Beni bu kadar heyecanlandıranın ne olduğuna da parmak basamıyorum ama diğer herkesin yorumları da aynı şekilde olumlu. :D O kadar heyecanlıyım ki bu dizi hakkında, pek objektif de yaklaşamıyorum, hehe. :D O yüzden en iyisi bir iki bölüm izleyip kendin karar vermek.

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık güzel bir yazı olmuş.İzlemek için dizi arıyordum. Bu diziyi listeme alıyorum hemen. Bu arada gelmek isterseniz benim bloğuma da beklerim. www.kendimisectim.ben.com

    YanıtlaSil
  4. İnternette izlenebilecek bir dizi ariyordum.izlemeye deyecek bir dizi.bi anda healer cikti karsima.iyiki de cikmis gercekten romantik komedi aksiyon bu ucunu cok guzel tattim.muhtesem bi dizi.zaman sikintim olmasa tekrar izleyebilecegim bir dizi hatta.tanitim icin gercekten cok tesekkurler.biz kore fanlarini unutmamaniz cok guzel����

    YanıtlaSil