24 Mart 2013 Pazar

Yoon Si Yoon - Men's Health Dergisi | Nisan 2013

Uzun süredir ortalıkta olmadığımın farkındayım ve bunun için çok özür dilerim. Dersler, staj bulma stresi (ve hâlâ da bulamadım!), sosyal hayatımın var olduğunu fark edişim (varmış cidden!) ve birden kendimi bir oyun sitesinde editör olarak buluşum (nasıl olduğunu hatırlamıyorum, her şey çok bulanık) sevgili bloguma ve sizlere vakit ayırmamı çok güçleştirdi ne yazık ki. Maalesef bir süredir Kore dünyasından da uzak kaldım ve bugün şöyle bir bakayım diyince uzak kalışıma çok pişman oldum. Ahh güzel Koreliler'in yüzlerine bakıp mutlu olmayı özlemişim. Güzel Koreli demişken, Yoon Si Yoon'un yeni fotoğraf çekiminden bahsetmemek olmaz! Ahh. Kendisini Flower Boy Next Door'dan önce hiç mi hiç tanımıyordum ancak şimdi çok sevdiğim Koreli aktörler arasında adı yıldızlarla süslü bir şekilde bulunmakta. Eh, bu güzel fotoğrafları sizlerle paylaşmamak da olmaz! A-a... Çok ayıp. :D Rüşvet falan değil bu. :D O değil de, yaz gelse...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder