28 Mart 2013 Perşembe

Yakında: Gu Family Book - Yeni Oyuncu

Tamam! Artık ilgimi çekmeyi başardın sevgili dizi! Zaten ilgim üzerindeydi de ne bekleyeceğimi pek bilmiyordum. Hoş hâlâ bilmiyorum ama bünyene kattığın bu oyuncular on altı bölüm boyunca halay çekse yine de izleriz sanki. Aman tahtaya vurayım yine de. Büyük konuşmamak lazım.
Gu Family Book bir süredir radarımda olan bir dizi. Lee Seung Gi'nin yeni dizisi olmakla birlikte, aynı zamanda yine gumiholarla ilgili bir dizi olması da pek şeker. Bunun yanı sıra Miss A ve Dream High'dan tanıdığımız Suzy, Lee Seung Gi'nin annesi olarak küçük bir rol oynayacak olan Lee Yeon Hee ve daha niceleri de diziye katılan ünlü oyunculardan.
Ancak hiçbir oyuncu, Lee Seung Gi bile, beni bu diziye yeni duyurulan oyuncusu kadar çok çekemezdi: Sung Joon! Lie To Me'de Nishikido Ryo'ya benzetmiştim ve inanılmaz yakışıklı bulmuştum kendisini. Ayrıca o derinden gelen sesi de çok hoşuma gitmişti. Daha sonra Shut Up! Flower Boy Band'de oyunculuğuna ve kendisine daha çok aşık olmuş, White Christmas'ta onu görünce sevinç çığlıkları atmıştım. Evet, Sung Joon çok yakından takip ettiğim bir oyuncu. İlginç bir şekilde bu dizide Suzy'nin karakterinin bodyguardını oynamakta. Çok büyük ihtimalle dizimizin üçüncü şahısı olacak ve kalbimizi kıracak. Daha şimdiden kalbim senin için atıyor Sung Joon.
Sen gumiholu aşkını yaşadın Lee Seung Gi! Bırak da Sung Joon yaşasın! Her ne kadar yarı gumiho olan sen olsan da...

2 yorum:

  1. Sung Joon'u ben de Lie To Me'de tanıdım. En sevdiğim karakter oydu. Shut Up Flower Boy Band'in sadece birkaç bölümünü izledim açıkçası sarmadı beni. O yüzden Sung Joon denilince aklıma hep o zıpır Sang Hee gelir. :))İnşallah güzel olur,hadi bakalım. :)

    YanıtlaSil
  2. Beni de Lie To Me pek sarmamıştı hehe. :D Shut Up'ı çok seviyorum ama herkese hitap etmediği doğru. :D
    Evet ya, şu sıralar beklediğim tek dizi bu. Hadi hayırlısı. :D

    YanıtlaSil