10 Mart 2013 Pazar

Uzakdoğu Sevdalısı

http://saranghae-kore.blogspot.com'un sahibi Sulli, bana çok büyük bir yardımda bulunarak blogunda Queen In Hyun's Man inceleme videomuzun linkini paylaştı. Bunu tamamen karşılıksız ve iyi niyetle yaptığını bilsem de, ben de sizleri onun bloguna davet ediyorum.
Dizi incelemelerini okumaktan büyük zevk alıyorum. Hem eğlenceli yazılar, hem de bol resimlerle çok nitelikli incelemelere sahip ve dizilerdeki en güzel alıntıları da yine bu blogda bulabilirsiniz. Blogumun uzun süredir takipçisi ve destekçisi olan Sulli'ye ve tabii ki sizlere de çok teşekkür ederim. ^^

3 yorum:

  1. Merhabalar! Videonuzu daha önce youtube üzerinden -nasıl ulaştığımı bilmesemde- izlemiştim. Şimdi Sulli sayesinde blogunuzu buldum, harika bir videoydu çok ta eğlenceliydi. Devamını bekliyoruz, takipteyim bu arada^^

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yorumlar bunlar böylee. Çok teşekkür ederim. Acayip mutlu oldum. ^^

    YanıtlaSil
  3. Hatice Hayal, çok çok teşekkür ederim! :D Hoş geldin. ^^ Umarım yazlarımı okumaktan keyif alırsın. :D

    Sulli, hehehe. :D Diyecek bir şey bulamadım. :P Her zaman! :D

    YanıtlaSil