13 Mart 2013 Çarşamba

Jang Gi Ha and the Faces - A Twosome



Jang Gi Ha and the Faces, dinlediğim en mükemmel K-Indie gruplarından birisi. Onların hakkında uzun ve ayrıntılı bir yazı yazmayı planlıyorum ama kim bilir ne zamana yazarım... Ama o zamana kadar bu mükemmel şarkı ile sizi baş başa bırakmak istiyorum.
İnanılmaz renkli, eğlenceli ve sıradışı şarkıları var bu grubun. Bu şarkı da bu şablonu bozmuyor. Eğer bu şarkıyı beğenirseniz The Moon Is Rising, Let's Go (달이 차오른다, 가자) ve Cheap Coffee (싸구려 커피) şarkılarını da dinleyin mutlaka. Gerçekten mükemmeller.

3 yorum:

  1. Allahhııım!!! bu grubu bi tek ben dinliyorum zannediyordum. Çok sevindim biri daha var çok kendine has bir grup değil mi? benimde çok sevdiğim bir grup

    YanıtlaSil
  2. Beş yüz yıl sonra attığım cevap için özür dilerim. :D Evet! Kendine has ve eğlenceli şarkılar yapıyorlar. Bazen sözlerini anlamayı çok istiyorum çünkü çok zekice ve ince ince dokunduran sözler yazdıklarını biliyorum. :D

    YanıtlaSil
  3. Yok ne demek ;-) Çok ünlü bir grup olmadıkları için pek fazla çevirileri yok maalesef ben de kulaktan dolma korecemle anlamaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil