4 Nisan 2012 Çarşamba

Chilling Romance (2011)

Sonunda izleyebildim! Fragmanları ilk çıktığından beri dört gözle beklediğim bir filmdi Chilling Romance ya da diğer adıyla Spellbound. Başrollerini Son Ye Jin ve Lee Min Ki'nin paylaştığı Chilling Romance son derece eğlenceli bir romantik komedi. Ancak alıştığımız türden bir romantik komedi değil, çünkü Yeo Ri (Son Ye Jin) hayaletleri çeken bir insandır. Yardım isteyen her hayalet Yeo Ri'ye başvurmaktadır ve bu durum Yeo Ri'nin yalnız bir hayat sürmesine neden olmaktadır.
Jo Gu (Lee Min Ki) ise korkunç sihir gösterileri yapan başarılı bir sihirbaz olmasına rağmen son derece ödlek bir adamdır. Ancak içine kapanık Yeo Ri çok ilgisini çeker ve hayaletlerin eşlik ettiği bir aşk hikayesi başlar.

Filmin fragmanlarını izlediğimde eğlenceli, hafif bir romantik komedi bekliyordum ve film gerçekten beklediğim gibi çıktı. Ancak beklediğimden daha fazlasını sunduğunu da belirtmeliyim. Mesela Yeo Ri'nin güçlerinin kaynağını öğrenmeyi beklemiyordum. Filmin o konulara değinmesi çok hoş olmuş.
Film kış mevsiminde geçmesine rağmen renk tonları ile sıcacık bir film olmuş. Son Ye Jin de Lee Min Ki de beğendiğim oyuncular ve oyunculuk bakımından rollerini layığıyla yerine getirmişler. Özellikle Son Ye Jin güçlerinin ona yaşattığı yalnızlığı sizin de hissedeceğiniz şekilde ekrana yansıtmayı başarmış.
Eğer sıra dışı bir romantik komedi izlemek ve eğlenceli bir iki saat geçirmek istiyorsanız Chilling Romance bu görevi güzellikle yerine getirecektir.

  

Spoiler içeren yorumlar devamında.














 Jo Gu'nun inanılmaz korkmasına rağmen Yeo Ri'yi korumaya çalışması çok sevimliydi!
 Lee Min Ki çok beğendiğim bir oyuncu ama ağladığı sahnede açıkçası biraz garip geldi oyunculuğu. Belki de Byung Hee'ye yakıştıramamışımdır. Muhtemelen ikincisi. Çünkü az kalsın beni de ağlatacaktı.
 Yeo Ri'nin arkadaşıyla ilgili olan hikaye beklenmedik bir sürpriz oldu benim için. Tahmin edilebilir bir hikaye olmasına rağmen filme ayrı bir katman eklemiş.
 Jo Gu'nun kahve fincanını fırlatması ve Yeo Ri'nin her sarhoş olduğunda Jo Gu'nun gömleğini yırtması kantinde kahkahalar atmama neden oldu. (Evet, filmi kantinde izledim.)
 Filmin en sonunda Yeo Ri'nin arkadaşının ikisini kavuşturmak için uçağı düşürme eşiğine getirmesi harikaydı. Ama bir kısım da Yeo Ri'nin hayaletten kurtulmak için uçağa bindiğini düşünüyor. Bana ilki gibi geliyor. Sizin fikriniz ne?
 Hele Jo Gu'nun hyungunun hayalet kıza aşık olması karnıma ağrılar girmesine neden oldu.
 Lee Min Ki hep gülsün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder