28 Aralık 2013 Cumartesi

White Christmas Fanmix

İşim gücüm yokmuş gibi, oturup White Christmas için bir şarkı mixi hazırladım. Sözleri bana bazı karakterleri, veya tamamını, hatırlatan şarkılarla bu Noel zamanı diziyi anmak istedim. Umarım sizin de hoşunuza gider.

One More Soul To The Call [dinle | download]

01. One More Soul To The Call - Akira Yamaoka & Mary Elizabeth McGlynn
02. It’s The Fear - Within Temptation
03. Eccentric - After Forever
04. Animal I Have Become - Three Days Grace
05. Blue - Angie Hart
06. Breaking Down - Florence + the Machine
07. Your Rain - Akira Yamaoka & Mary Elizabeth McGlynn
08. A Dangerous Mind - Within Temptation
09. Shy - Sonata Arctica
10. Infra-Red - Placebo
11. Dying - Maximilian Hecker

1 yorum:

  1. yıl 2020 sevgili yazar. white christmas'a tesadüfen denk geldim senin yazını da biraz okuyunca izlemeye başladım 1 saat önce falan.. sindirerek izlemek istedim galiba, ilk bölümden sonra tekrar senin bloguna girip paylaştığın bu şarkılara da bi bakayım dedim. 2017'de yazmışsın en son.belki yorumumu görürsün görmesen de sağlıcakla kal

    YanıtlaSil