30 Mayıs 2013 Perşembe

Yakında Başlayacaklar: I Hear Your Voice

Sizi çok ihmal ettiğim ve Kore dizilerinden haberlerden mahrum ettiğim için kendimi o kadar mahcup hissediyorum ki, bütün bulduğum haberleri kafanıza fırlatmadan içim rahat etmeyecek. Tabii, ben olmasam da dizilerden pek tabii ki haberiniz oluyordur ama nedense gelecek bir diziden haberim olup size haber vermek gibi bir sorumluluk hissediyorum üstümde. Öhöm, neyse, lafı fazla uzatmadan I Hear Your Voice'tan bahsetmeye başlayalım.
Başrollerinde Lee Bo Young, Yoon Sang Hyun ve Lee Jong Suk'un bulunduğu dizi; hırslı ve dosttan çok düşmana sahip avukat* (public defenderı çeviremedim) bir kadın olan Jang Hye Sung, idealist ama beceriksiz bir avukat* olan Cha Kwan Woo ve insanların zihnini okuyabilen bir lise öğrencisi olan Park Soo Ha'nın hikayesini anlatıyor. (Yaşasın! Oska ve Han Tae Ssun yeniden bir arada!) Duyduklarımız kadarıyla, Soo Ha'nın karakteri neredeyse School 2013'teki karakteri Go Nam Soon ile aynı. Kavgalara karışan, sorunlu... Sadece süper güçler eklenmiş durumda. Ayrıca Hye Sung'a karşı da karşılıksız bir aşk beslemekte.
Dizinin konusu çok net bir şekilde açıklanmasa da, bu üç karakter bir araya gelip suçları çözmeye başlayacaklar. Çözmeleri gereken en büyük gizem ise Soo Ha'nın güçlerinin ardındaki sır olacak.
I Hear Your Voice, 5 Haziran'da televizyon bilgisayar ekranlarımıza gelecek. Sizi, her zamanki dileğim olan "lütfen güzel olsun" ile beraber fragmanlarla baş başa bırakıyorum.



*Yardıma ihtiyacı olan, çaresiz insanlara yardım eden türden bir avukat.

2 yorum:

  1. Omo omo!! Lee Jong Suk'u öyle bir rolde tekrardan görmek güzel olucak yanında bir de benim bebişim Kim Woo Bin'i koyalardı iyiydi ama onu da Heirs'da görmek mükemmel olucak :)
    Ama bu çocuk şimdi acı çekicek kesin, vah yavrum! Güzel olucağa benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. Evet. Nam Soon karakteri çok ilgi çekiciydi. Bu sefer süper güçleri de olunca ben ekran başında mutluluktan öleceğim herhalde. :D Heirs'ı sorma ya. Lee Min Ho, Park Shin Hye ve Kim Woo Bin aynı kareye girdiği anda kalp krizi geçireceğim sanırım. Üçünü de çok seviyorum ve ahhhh yani. :D Heirs keşke bu kadar geç başlayacak olmasa... :/

    YanıtlaSil