16 Aralık 2012 Pazar

Han Seung Yeon - Guilty

KARA benim Kore pop müziği ile tanışmamı sağlayan gruptu. O günden beri de en sevdiğim gruplar arasında yer alıyor. Tüm sevdiğim grupların başarılarıyla mutlu olsam da hiçbir KARA'nınkiler kadar gururlandırmıyor beni. Çok yetenekli, eğlenceli ve harika insanlardan oluşan bir grup KARA. Ne yazık ki Kore'de hak ettikleri ilgiyi görmüyorlar. Aynı şekilde Kore'deki diğer kız gruplarının çoğunun müzik tarzı da bana hitap etmiyor. Belki de müzik tarzları Kore'deki akıma uygun değildir. Pek anlamam o tarz şeylerden. Ama Japonya'da büyük bir başarı elde ettiklerini de belirtmeliyim. Japonya'da büyük bir hayran kitleleri var ve albümleri müzik listelerinde pek çok kere birinci sıraya yükseldi. Konuyu toparlamak gerekirse; KARA'nın en son projesi her bir üyesinin solo bir şarkı çıkarmasıydı. Bence harika bir fikir. Her üyenin yetenekli olduğu alanı ön plana çıkaran, her biri birbirinden oldukça farklı ve farklı zevklere hitap eden beş farklı şarkı, aynı anda Kore'de duyulmakta. Her müzik programında da farklı bir üye solo şarkısını seslendiriyor.
Dün Music Core'da Seung Yeon, "Guilty" isimli şarkısıyla sahnedeydi ve bence mükemmel bir performanstı. Zaten beşi arasında en beğendiğim şarkı da onunkisi olmuştu. Bugün de Ji Young, Inkigayo'da sahne aldı ama henüz onun performansının yüksek çözünürlüklü bir versiyonu YouTube'a düşmediği için sadece Seung Yeon'unkini paylaşıyorum. Kore pop şarkıcılarından metal grubu kurma hayalimi gerçekleştirme şansım olsaydı, Seung Yeon kesinlikle vokal olurdu, hehe. Neyse, iyi eğlenceler!

2 yorum:

  1. KARA'nın bu solo çalışması çok iyi oldu gerçekten ve benim de en sevdiğim şarkı Seung Yeon'unki oldu. Bu tarz çok yakışmış. Mükemmel bir sesi var. Metalci potansiyeli de çok yüksek. Grubun vokali olurdu tartışmasız. :D

    YanıtlaSil
  2. Hahaha, gitara da Trax'ten Jung Mo'yu istiyorum. :D

    YanıtlaSil